Jdi na obsah Jdi na menu
 


Otázky a odpovědi

14. 6. 2006

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Výměna kalorimetrů

(Vlastimil Bednařík, 3. 12. 2009 20:47)

Dobrý den, reaguji na předchozí článek. Zajímalo by mně, za co je přesně účtována částka ve výši 2.345,- Kč? Předpokládám že za nový kalorimetr a jeho montáž a demontáž. Co se pak ale děje s demontovanými kalorimetry a budeme při příští výměně za 4 roky platit opět za nový nebo budou namontovány zpět ty původní a nově ocejchované? Děkuji za odpověď.

Výměna měřičů tepla

(Pave Sekula, 1. 12. 2009 14:54)

Dobrý den pane Přívaro,
doklad ,který jste obdržel, je předpis,ne faktura, na jehož základě uhradíte uvedenou částku.
Stanovená měřidla se cejchují a kontrolují dle předpisu 345/2002 Sb MPO. Pro vodoměry je to interval 6 let a pro kalolimetry 4 roky.Z toho vyplývá, že není možné dobu prodlužovat. Tento interval se bude dodržovat i nadále.Mimo to je třeba u kalolimetrů měnit pravidelně baterie. Kalolimetry jsou tedy kalibrované. U vodoměrů je cena nového vodoměru přibližně stejná jako cejchování a z toho důvodu jsme přistoupili na návrh dodavatele Teplo a.s na dodávku nových vodoměrů. Jistě Vás i zajímá, proč jsme nepoužili na úhradu fa na částku 391 727,10 Kč fond oprav. FO se tvoří jako rezerva pro budoucí opravy a rekonstrukce SPOLEČNÝCH prostor jako např.plášť střechy, potrubní rozvody studené vody, potrubní rozvody teplé vody, balkony, venkovní plášť budovy, rekonstrukce výtahů atd. Mimo to, opravy a výměny měřičů jsou podle nařízení vlády 258/1995 Sb. par 5 odst.považovány za drobné opravy, které si hradí nájemníci sami a to bez ohledu na výši nákladů. Neméně důležitý je ale také fakt, že nejsme prostí nájemníci . Jsme zároveň vlastníci a je to naše odpovědnost. Do budoucna uvažujeme o vytvoření zvláštního fondu, do kterého bychom měsíčně odváděli přibližně 40,-Kč a z tohoto fondu pak budeme toto cejchování a práce s ním spojené hradit.

Sekula Pavel

Výměna měřičů tepla

(Jiří Přívara, 30. 11. 2009 19:07)

Dobrý den, nerozumím faktuře za výměnu měřiče tepla, kde já jsem uveden jako dodavatel a BD Podlesí jako odběratel, přitom mám já platit 2345,- Kč ?
Dále mě zajímá, na základě čeho muselo dojít k výměně, když starý fungoval dobře a nový s problémy už také funguje. To se tak bude dělat každých 6 let? Nelze měřiče cejchovat po 10 letech nebo měnit jen když jsou vadné? Děkuji za odpověď.

Smlouvy - skenované

(Ivana Doležalová, 10. 11. 2009 16:37)

Navrhuji, aby byly zveřejněny smouvy s dodavateli (Internext, Vakus, Vipax, Boďa, Doleželová) v podobě, která je platná (s daty a podpisy stran), tj. naskenované. Je-li s tím problém, nabízím bezplatné naskenování vlastními prostředky a přeposlání k vyvěšení.
I. Doležalová

Jednací řád

(Ivana Doležalová, 29. 10. 2009 14:26)

Pane Sekulo, jednací řád jsem již našla v sekci Členské schůze, děkuji za velmi rychlou reakci.
I. Doležalová

Jednací řád

(Ivana Doležalová, 27. 10. 2009 18:36)

Pane Sekulo, zveřejněte prosím na webu jednací řád.
Děkuji
Ivana Doležalová

kalolimetr-poruchové hlášení

(Pavel Sekula, 18. 10. 2009 20:51)

Nahlášení závady můžete zavolat nebo poslat SMS na tel.603 899 170.

kalorimetr-poruchove hlaseni

(jiri kratochvil, 17. 10. 2009 18:21)

dobry den
dnes jsem se na info ve spolecnych prostorach domu docetl o mounych vyskytech chybovych hlaseni na kalorimetrech-napr.F4...vzhledem k tomu ze nas kalrimetr tuto chybu (F4)hlasi rad bych se touto cestou informoval co s tim,komu ci kam nahlasit-jak dal postupovat.
jde o dum 5408 byt 26
predem dekuji za reakci
s pozdravem
jiri kratochvil
kratochvil@zlatejablko.cz

Vyúčtování přeplatků

(Pavel Sekula, 3. 9. 2009 11:42)

Přeplatky vyúčtování služeb za rok 2008 byly vyplaceny do konce června 2009 buď převodem na účet nebo vyplaceny v hotovosti. V ojedinělých případech se vyplacení opozdilo z důvodů, že příjemce přeplatku nebyl zastižen doma a nebral telefon pro upřesnění bankovního účtu na který by bylo možno přeplatek zaslat. Vám jsem posílal poštovní složenku, ale byla vrácena s tím, že adresát nebyl zastižen.

Vyúčtování přeplatků za rok 2008

(Vlastimil Bednařík, 2. 9. 2009 20:29)

Dobrý den, rád bych se zeptal jakým způsobem a kdy byly vráceny přeplatky za vyúčtování vody, tepla a služeb za rok 2008? Na vyúčtování bylo uvedeno, že přeplatky budou vráceny prostřednictvím pošty nebo banky nejpozději do 31.8.2009, ale do dnešního dne jsem přeplatek neobdržel. Děkuji za odpověď.

Odpověď TV a internet

(Pavel Sekula, 17. 8. 2009 13:11)

Jak TV přes Internet, tak Internet zajišťuje ve všech našich domech fa INTERNEXT . Kontakt najdete na nástěnkách nebo na vstupních dveřích, nebo se můžete podívat na webové stránky http://www.internext.cz/.

TV a internet

(Zdeněk Langer, 17. 8. 2009 11:53)

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli v domě č. 5409, Podlesí V, zajišťuje nějaká konkrétní firma kabelovou televizi a internt? Děkuji za odpověď

Vyúčtování

(Josef Vyoral, 26. 5. 2009 22:03)

Dobrý den,rád bych se zeptal na vyúčtování za rok 2008. Do dnešního dne mi nic nepřišlo. Prosím o zaslání informace o částce přeplatku, nebo nedoplatku na email : e.pindoch@seznam.cz , abych věděl jak na tom jsme. děkuji. Družstevní 4508, č.bytu 405, Zlín 76005

Odpověď paní Krajčové - přeplatek

(Pavel Sekula, 20. 4. 2009 13:00)

Přeplatky vracíme automaticky v okamžiku, kdy je zaevidujeme. Proto i Vám uvedený přeplatek vrátíme po kontrole případných nedoplatků. Pokud bude obecně u jakéhokoliv přeplatku zjištěna možnost jej započítat s nedoplatkem, družstvo tak učiní.
Naší chybou je, že je nedostatečně vysvětleno, že platba závazku vyplývajícího z vyúčtovaní služeb se provádí až po skončení reklamačního období. Právě v této době může docházet na základě oprávněných reklamací ke změnám ve vyúčtování. Doporučují sledovat naše webové stránky a informační vitríny v domech.

Odpověď paní Dřízgové - domovní řád

(Pavel Sekula, 20. 4. 2009 12:50)

Návrh domovního řádu vychází z obecných předpisů a zaužívaných standartů. V každém případě jde o návrh, který bude schvalovat členská schůze. Můj názor je, že pokud uvedené technické prostředky nebudou sousedy rušit, pak je možné je používat kdykoliv. Musíme však zaručit všem právo na klid v inkriminovaném čase.
Zavírání či zamykání dveří považuji za samozřejmost, ale jak je vidět není tomu tak pro všechny. Skutečně je problém, že mnozí lidé nechávají obojí vchodové dveře otevřené nebo je na večer nezamykají . Povinnost zamykat je navržena v odst. VI a můžeme navrhnout i povinnost zavírání vchodových dveří a dveří z G,GS.

Přeplatek nedoplatku

(Barbora Krajčová, 6. 4. 2009 12:42)

Dobrý den,
na základě vyúčtování tepla a vody jsem Vám uhradila nedoplatek na číslo účtu uvedené zde (na internetových stránkách). Dva dny nato mi přišlo nové vyúčtování s nedoplatkem o 800,- nižším.
Musím zažádat o vrácení tohoto přeplatku nebo to bude provedeno automaticky. Nejraději bych si o u BD nechala jako další zálohu, jelikož zvýšení záloh je možno provádět až v dalším roce, mám obavy, že opět budeme s vodou v mínuse. Děkuji za odpověď.
5409/02

domovní řád

(Věra Dřízgová, 2. 4. 2009 9:19)

Jelikož nemohu dopsat připomínky přímo do odkazu DOMOVNÍ ŘÁD, uvádím je zde. K VII. Praní a sušení prádla. NAVRHUJI K 1. V době od 22. h do 6. h - a to proto, že někteří lidé pracují do pozdních odpoledních hodin a navrhovaným ustanovením bychom omezovali jejich potřeby. Nakonec v dnešní době jsou pračky a sušičky na takové úrovni, že sousedy nemohou absolutně rušit.
Dále navrhuji připsat nutnost ZAVÍRÁNÍ VCHODOVÝCH DVĚŘÍ - kromě zamezení pohybu cizích lidí po domě také zabrátnit vnikání listí a sněhu do hlavní chodby a také vzniku průvanu v bytech v přízemí.A zavírání dveří do sklepa-garáží. Do přízemních bytů unikají zplodiny z výfuků aut a obtěžují nájemníky.

Odpověď paní Pekrové

(Pavel Sekula, 30. 7. 2008 13:09)

BD neeviduje žádné volné byty, garáže ani garážová stání.
Pokud jde o změnu záloh na služby je toto možné vždy k 1.1. následujícího roku. Nejlépe je pak o změnu výše záloh požádat během měsíce listopadu.

pronájem garážového stání

(Věra Dřízgová, 24. 7. 2008 13:33)

Mám ještě jeden dotaz, ráda bych si pronajala garážové stání v našem domě Podlesí V/5411 nebo v nejbližším okolí. Máte nějaké povědomí o eventuelních volných místech? Děkuji za odpověď.

zálohy na vodu a teplo

(Věra Dřízgová, 21. 7. 2008 15:13)

Dobrý den, ráda bych si zvedla měsíční zálohu na vodu a teplo, abych neplatila při vyúčtování velký doplatek. Jakým způsobem a komu mám zvýšení zálohy nahlásit? Platím SIPO. Děkuji za odpověď.



 

 

Kontakt

Bytové družstvo Podlesí

603 899 170

bdpodlesi@seznam.cz

Mail list



Archiv

Kalendář
<< listopad / 2018 >>

Statistiky

Online: 2
Celkem: 277792
Měsíc: 4360
Den: 240